duminică, 19 februarie 2012

Cum ma cheama? Ma cheama Iubire... (Mihaela Sacuianu)

Intrebari

Hei, deschide ochii! Sunt aici, prinsa undeva… Nu vad nimic, doar simt. Simt ca am prins viata, ca ceva a inceput sa bata in mine... Sau poate eu sunt cea care pulsez? Oare ii fac rau persoanei ce o am drept gazda? Sa incerc sa fug de ea, s-o las din nou libera? Nu stiu... E totul atat de ciudat, atat de straniu cu mine. Mereu le-am auzit pe celelalte ,,gazde’’ ale mele punandu-si intrebarea: Oare ce e...? De ce nu-si dau seama de prima data ca nu le fac rau? Eu sunt inofensiv de placuta. Eu le aduc pentru prima data, adevaratele zambete pe fata. Eu le arat ce inseamna sa ai pe cineva alaturi cu care sa imparti orice. Eu le demonstrez cat de frumos este sa adormi cu cineva in gand, stiind ca si tu esti totul pentru el… Oare de ce nu-mi da drumul sa ies din locul in care zac acum? Inca putin… Parca se vede o lumina. Ceva se deschide. Putin, putin… Am iesit ! Deja ma simt altfel. Deja vad cum ei doi se tin de mana. Cum ma cheama ? Ma cheama Iubire. Ce sunt eu? Nimeni nu poate explica concret... Tot ce stie fiecare atunci cand ma cunoaste e ca din acel moment sunt doi, in loc de unul. Ma iubesc pe mine insami!

(Mihaela Sacuianu)

Un comentariu:

  1. Eh, iubirea asta...Greu cu ea, dar mai greu fara ea...
    Oamenii isi doresc iubire, dar se tem si fug de ea...paradoxal si specific omenesc :)

    RăspundețiȘtergere