duminică, 26 februarie 2012

"Ai grija de visele mele pana ma intorc si prafuieste-le cu aur" (Aimee)



                                                        (deviantart.com)





Draga mare,

Cum sa incep… ce sa iti spun mai intai?
De ce iti scriu?
Pentru ca imi e dor de tine… imi e atat de dor.. .a trecut o vesnicie de cand te-am vazut ultima oara si mi se pare ca va mai trece inca una pana la vara.
Esti infinita… ca gandurile mele, ca locul pe care il am in inima pentru tine. Vreau sa te privesc iar si  sa iti aud soaptele, sa-mi vorbesti despre lume, oameni sau fericire, sa-mi spui ca iubirea e un acid rar si ca s-ar putea sa-mi ard sufletul, sa ma inveti  cum sa-mi duc gandurile la capat cu aceeasi inversunare cu care lovesti tu tarmul.
Vreau sa alerg pescarusii cu privirea pana departe, acolo unde tu devii una cu cerul in aceeasi nuanta de azur… sa-mi iei inima si sa o porti pe valuri pana acolo unde stim amandoua ca e fericita…
Vreau sa privesc cerul inainte de rasarit si sa-ti simt briza pe piele, sa ma pierd visatoare si naiva in culorile calde ale soarelui care se indragosteste pentru a mia oara de tine.
As vrea atat de mult sa-l cert pe cel care a plecat cu vara, cu noptile in care cadeau tot atatea stele pentru cine statea cu ochii pe cer, cu iubirile tumultoase traite in necunoscut, cu plajele pline de visatori pierduti intre noapte si zi. As vrea sa-l cert pe cel care te-a acoperit acum  cu iluzii albe si reci, lasandu-ma singura si departe de mine insami.
Mi-am lasat amintirile acolo intr-un colt de plaja, le-am ascuns intr-o stanca si am alergat spre casa... imi venea sa plang, dar nu am privit in spate, pentru ca valurile tale m-ar fi adus inapoi.
Ai grija de visele mele pana ma intorc si prafuieste-le cu aur din nisipul tau; pana la vara,  o sa se transforme in aripi cu care o sa pot zbura pana la capatul lumii si inapoi…
acolo incepe fericirea,
acolo incepi tu.
Aimee.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu