duminică, 11 martie 2012

S 1, ep 4 Problemele de-a doua zi




Sezonul I, episodul IV
“Controverse…”




                                             Problemele de-a doua zi








                     Astazi puteti sa ma iubiti, astazi puteti sa ma urati, mie chiar nu-mi pasa, deoarece acum ma simt cel mai bine. Irina a fost o fata foarte speciala pentru mine si se zice ca pe prima fata din viata ta n-o s-o uiti niciodata. Acum nu stiu cat de adevarat este, dar probabil ca pe la optzeci si ceva de ani voi afla. Nu stiu exact ce am facut acolo sau cat de bine s-a simtit ea, dar nici macar de asta nu-mi pasa. Poate o fata de care mai mult vrei sa-ti bati joc sa ajunga dupa aceea sa-ti placa? In cazul meu raspunsul a fost da. Adica eu nu voiam mai mult de la fata asta decat sa petrecem putin timp impreuna ca doi adolescenti dornici de noi senzatii.
                       Se confesiona Alin in fata celor doi prieteni in ziua urmatoare la un suc in ziua urmatoare.


-          Parca spuneai ceva si de parintii tai… ce s-a intamplat?, intreaba Damian curios.
-          Da! Nu-mi aminti! Parintii mei au vrut sa-mi faca o surpriza, sa vina acasa ieri sa petrecem ceva timp impreuna pentru ca e ziua mamei mele si au lasat toate planurile lor de afaceri pentru a ma vedea, dar cred ca mai mult eu i-am surprins cu Irina… adauga Alin pe un ton moale, totusi mandru de isprava sa.
-          Pai si te-au prins? Intervine si George.
-          Nu, nu m-au prins, fiindca nu au avut cheie la ei si am avut scuza ca dormeam si ca nu am auzit telefonul, chestii din astea, si pana la urma e adevarat, adica chiar dormeam si nu am auzit telefonul, dar imbratisat cu Irina. Dar au facut ce fac de obicei si au dormit la un hotel pana dimineata cand i-am sunat eu.
-          Pai si tu ce cauti aici? Nu ar trebui sa fii cu parintii tai acum? Adauga Damian.
-          O sa ma duc mai incolo putin acasa, dar acum trebuie sa ma intalnesc cu Ana sa-mi dea un scenariu, trebuie sa-l invat pentru cursul acela de teatru, o sa ma focalizez pe scena cu sarutul, spune Vlad razand.

In cafenea isi face aparitia Ana, care se imbracase cu adevarat frumos, in niste blugi albastru deschis mulati, un tricou alb cu un decolteu special pentru chiori, iar parul lasat pe spate sa-i puna in evidenta feminitatea. Se aseaza la o masa, unde este acompaniata imediat de Alin care incepe dialogul:


-          Te-am asteptat ceva vreme...nu prea esti punctuala, o mustruluieste putin Alin, dar mai mult cu alt interes decat acela de a certa pe cineva
-          Era vorba sa ne vedem la 17:00 si e 16:45, ti se pare ca am intarziat? De vina esti tu ca ai venit mult prea devreme. Reproseaza Ana foarte iritata de cele spuse de baiat.
-          Bine, ok, hai sa terminam discutia asta aici daca incepi asa iritata. Da-mi scenariul ala si gata, pentru ca tu mereu te consideri o diva si ca esti mai presus decat toata lumea. Chiar vrei sa vorbim de intarzieri? Ai tinut scenariul ala la tine o saptamana si te-am rugat pe fiecare zi sa mi-l dai, sa-l copiez la un xerox. Dar nu, “printesa” isi rupea spatele daca baga in ghiozdan un caiet in plus pentru cateva ore. In fine, dupa aia imi reprosez ca eu nu joc bine. Uite ce, m-am saturat de toate arogantele astea din partea ta. Si eu sunt om, si pentru simplul fapt ca-mi place de tine nu trebuie sa ma consideri un nimic si nici sa nu te uiti la mine cand purtam un dialog. Spuse Alin enervat de arogantele fetei.
-          Nu te iau un serios pentru ca nu esti de luat in serios, adica uita-te la tine: Esti un imatur, care iti e gandul numai la sex, care se baga in tot felul de proiecte numai ca sa faca sex, care se gandeste sa faca sex cu profesoara lui, cate chestii cu sex vrei sa-ti mai zic? Asa ca intelege nu vreau nimic de la un obsedat sexual, uite ia scenariul si eu am plecat, sa-l inveti pana miercuri!

             Ana il lasa pe Alin fara cuvinte si pleaca sa se intalneasca la Duffy’s cu prietena ei foarte buna Irina. In timp ce Alin pleaca acasa sa sarbatoareasca cu ai sai parinti timp de doua ore, pentru ca vor pleca din nou.
              Cele doua fete barfesc impreuna timp de cateva zeci de minute, fumand tigari si band cafea:

                    Ana: Si ce-ai facut weekendul asta?
                    Irina: Eh, mai nimic, am iesit aseara in oras cu tipul ala Alin si cu cateva cunostine, nu stiu daca il stii pe Alin, coleg cu noi de clasa, e foarte dragut, am petrecut timp frumos impreuna, mai ales la el acasa, spune fata pierduta in nori.
                    Ana: Da, il stiu, nu mi se pare chiar asa dragut, nu are nimic in cap decat sex, l-am observat eu.
                     Irina: Ei, macar la un lucru se pricepe si el nu?
                    Ana: N-am de unde sa stiu eu asta si cred ca… nici nu as vrea! , spune fata un pic nervoasa.
                     Irina: Tu ce ai facut weekendul asta?
                     Ana: Stii tu, de-ale fetelor, am fost la un salon sa-mi fac unghiile, putina curatenie acasa, si am citit din scenariul ala de la scoala.
                      Irina: Pai atunci eu te las, pentru mine weekendul asta nu s-a sfarsit inca…
                      Ana: Pai? Unde te duci?, foarte curioasa
                      Irina: Vorbim la telefon!
Dupa plecarea parintilor lui Alin, baiatul este foarte deprimat din cauza discutiei cu Ana si citeste din scenariu varsand cate o lacrima pe obraz. Sfarsitul acesta de weekend pare a fi trist pentru Alin, dar telefonul il alerteaza ca are un mesaj:

“M-am certat cu parintii mei foarte rau, as putea sa dorm la tine in seara asta?, Irina”
Alin nici n-a mai stat pe ganduri. A trecut peste faptul ca nu a avut prezervative, nu voia decat sa se consoleze.
                      In timp ce-o dezbraca pe Irina, primeste alt mesaj dar de data aceasta de la 0767832453:
                        “Nu e frumos ce faci, ai zis ca esti ocupat, vad ce ocupat esti tu acum! O sa ai niste surprize zilele viitoare…”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu